Everglades Nemzeti Park
top of page
Keresés

Tegnap volt itt Betty az esküvőszervező, megbeszéltük a részleteket, nagyon profinak tűnik minden...

A sminkem például airbrush make up lesz, azt sem tudtam tegnapig, hogy mi az. A fotós elvileg egy őrült állat :), ennek örülünk, mert mi sem vagyunk normálisak és itt aztán benne leszünk minden hülyeségben, úgyhogy lesznek jó képek remélem. Már nem a hagyományos értelemben... A videós felmikrofonoz minket, szóval remélhetőleg mindent lehet majd hallani a videón. Betty Hozott nekem egy harisnyakötőt ajándékba, hogy legyen valami kék :) még jó, mert amit tőletek kaptam csajok, azt az otthonin viseltem és ott is hagytam :(. Az egész szertatás forgatókönyvét átküldte, úgyhogy fel tudok készülni. Megkaptuk a fogadalmakat is, szépen kinyomtatva, összefűzve, de még nem olvashatjuk el. Egyébként tegnap nem bírtam magammal és főztem egy levest, mert már nagyon hiányzott. Itt Miamiban, jó kis zöldséges húslevest :) éljen a Maggi!

Na a lényeg, hogy kidobta a számat... Otthon megúsztam, itt nem fogom. Remélem a fotókon nem látszik majd. Vettünk kenőcsöt, elvileg ez valami szuper extra jó, 3-4 nap és elmúlik... köszi, nekem meg most lesz az esküvőm. Voltunk az Everglades Nemzeti Parkban és mentünk mocsárjáróval :) (tisztességes neve: airboat) Nagyon tuti :)!

Az elején kaptunk felvilágosítást, amit teljesen összezavart és megijesztett. Így szólt: hogyha valaki kiesne a csónakból, akkor ne kapálózzon, hanem maradjon mozdulatlan vagy a legközelebbi fára gyorsan másszon fel. Mert különben megeszik az aligátorok, amíg visszafordulnak érte. (Érted, másszál fel gyorsan a legközelebbi fára, mozdulatlanul. Csoda, hogy beparáztam? Én még mozogva se tudok gyorsan fára mászni, de még lassan se. Már írtam, hogy kettes voltam tesiből és a kötélmászás volt a fő parám? Már annak örültem, ha fel bírtam ugrani a csomóra és nagy izzadtságcseppek árán felkúszni két centit. Azokon a fákon meg csomó se volt.) Azt hittük viccel, de nem viccelt, mert aláíratta velünk, hogy Ő elmondta és a saját felelősségünkre indulunk neki. Először csak lassan mentünk, hogy tudjuk fotózni a krokikat,

aztán nem kímélt minket, gázt adott... volt, hogy oldalazva mentünk. A mocsárban úgy tűnt, hogy van út, ott, ahol ugye nincs zöld amikor odaturbózott neki, akkor aztán nem számított merre van vagy nincs út, mentünk árkon bokron keresztül. Szó szerint. Most nem tudom, hogy a visítástól kapar a torkom, vagy megfáztam. Remélem a visítástól, mert ha betegen, herpesszel kell életem legszebb napjára menni, akkor harakiri lesz... Előtte osztogattak füldugót, hogy mikor gyorsan megyünk nehogy huzatot kapjunk, meg túl hangos is, mert egy repülőgép turbina hajtja. Összességében nagyon klassz volt. Ott úszkáltak az aligátorok mellettünk. Egyet meg is fogtam :) nagyon nehéz.

Jó kis élményekben van ám részünk, életem legtutibb utazása ez és még mi van hátra... Az óceánjáró, amivel a Bahamákra megyünk ma mondta Tomi, hogy 11 emeletes, két medence van rajta, nem tudom hány étterem, kaszinó, meg mozi, színház. Én még csak kompon, meg kis hajón ültem. Ráadásul mi valami :) last minute foglalást tettünk, mivel kedden foglaltuk le péntekre és ennek az a lényege, hogy a legolcsóbb belső kabin árat fizettük ki, még azt is akciósan, valami 1G-t és oda kapunk szállást, ahova marad. Viszont attól csak jobbat kaphatunk, amit kifizettünk. Ma jött a voucher, hogy 1A! 6 kategóriával jobbat kaptunk!!! Nagyon boldogok vagyunk. De egyébként itt mindenki az. Tegnap dicsértük a Bettyt, hogy milyen jól néz ki, egyáltalán nem látszik, hogy 40. Ennyit válaszolt: Ez Miami. No Comment. Tényleg ez. Hófehér homok, napsütés, türkizkék víz. Nekünk is kisimulnának a ráncaink, ha munka után a parton élveznénk a naplementét és az óceán morajlását és a sirályok vijjogását hallgatva minden gondunkat elfújná a símogató, langyos szél. Egyszerűen csodaszép. Remélem holnap is jó időnk lesz és minden jól sikerül majd. Jobban izgulok, mint az otthoni esküvőmön. Már többször hallottam, hogy általában a második házasság a tartós és az igazi... hát mi akkor bebiztosítottuk magunkat.